dinsdag 17 februari 2015

Webshop Eljada + winactie!

Hoi! Vandaag ga ik je wat vertellen over de webshop Eljada en wat ik er van vindt.  Aan het einde van de blogpost kan je ook nog wat winnen uit deze webshop! Benieuwd? Lees snel verder! Liefs, Femke

Zoals je waarschijnlijk ook al hebt gezien aan het logo is Eljada een Christelijke webshop, hardstikke leuk! Ik ken verder ook niet echt Christelijke sieradenwinkels dus ook heel origineel.
Er zijn sieraden voor vrouwen, maar ook voor mannen en kinderen, meestal kijk ik wel bij vrouwen omdat de sieraden voor kinderen ook vooral voor wat jongere kinderen zijn, wel heel erg leuk voor als je bijvoorbeeld een broertje of zusje hebt! :)
Het is natuurlijk een sieradenwebshop, maar Eljada biedt ook workshops aan om zelf een keer je eigen sieraad te kunnen maken! Ook heel erg leuk! 
Tot slot kan je ook nog tashangers, ansichtkaarten, dingen voor in huis, speelgoed, boeken en CD's kopen. Persoonlijk vind ik de sieraden het leukst, maar als cadeautje kan dat allemaal ook erg leuk zijn. 
Ik ben zelf heel enthousiast over de webshop, ik vind de lay-out erg mooi, het is overzichtelijk en ik vind alles wat je kan kopen ook heel mooi! Op de foto's kan je ook goed zien hoe het er uitziet, de details van de producten vind ik ook heel mooi.

Winactie
Ben je nu net zo enthousiast over de webshop als ik? Dan heb je geluk! Je kan namelijk een armband uit de webshop winnen! De bovenstaande armband kan je winnen. Het is een Abigaïl-armband met een kruisje, een rond bedeltje met "love" erop en een diamantje aan het bordeaux armbandje, erg mooi detail!
Deze armband kost in de webshop €18,95 en hier kan je 'm kopen (je kan dan ook de betekenis achter de armband zien :)).
Maar wat moet je doen om deze armband te winnen?
1. Volg Blog by Fem op Bloglovin'
2. Like deze post op Bloglovin'
3. Reageer op deze post met waarom je wil winnen en zet je emailadres er ook bij.

Wat je kan doen om extra kans te maken (max. 3 keer)
- Tweet over deze winactie
- Like Eljada op Facebook
- Repost mijn foto op Instagram
- Deel deze link op Facebook
- Volg Eljada op Twitter

Je kan meedoen t/m 17 maart en dan zal ik de winnaar mailen en op mijn blog zetten wie heeft gewonnen. Ohja, en als je meedoet, zet dan ook even in je reactie of je extra stappen hebt gedaan en welke. Succes!

Wat vinden jullie van Eljada?

8 opmerkingen:

  1. Ik volg je op Bloglovin en heb geliked. Het lijkt ke leuk om ze cadeau te geven aan n vriendin. Ze zijn niet echt mijn smaak, maar mn vriendin vind ze sws wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik heb geen Bloglovin, hoop dat ik dan toch mee mag doen ;) Waarom ik wil winnen: ik draag best vaak armbanden, vooral in de zomer, maar heb niet zo veel leuke. Deze is bordeauxrood ♥ en ook nog eens christelijk! Dus perfect ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb alles wat moet gedaan, en waarom ik ze graag wil winnen? Ze zijn gewoon superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh super leuke winactie! Ik hou van armbanden en zo kun je heel subtiel een bijbelverhaal met je meedragen! Ik heb bloglovin gevolgd en geliked en extra stappen 1,2,5 gedaan. Nu hopen dat ik win haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een super mooie armband. Echt super leuk. Ik heb de extra stappen allemaal gedaan.

    Liefs Madelon
    justcrazygirlx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil deze armband graag winnen en wel omdat ik 'm mooi vind.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga het tweeten, YAYY! :)

    Ik heb verder niet echt sieraden (als je de elastiekjes om m'n pols niet meetelt) en ik vind dit een leuke armband. Einde, tadaam.

    BeantwoordenVerwijderen